Постійне збільшення обсягу інформації у поєднанні з високою конкуренцією та вимогами суспільства, з одного боку сприяє інтенсифікації освітнього процесу, а з другого – призводить до низки порушень психічного та соматичного здоров’я як і самих вчителів, так і школярів, студентів, а також осіб, які займаються самоосвітою. Тому одним із важливих принципів сучасної освіти є оптимізація офлайн і он-лайн навчання через застосування новітніх освітніх психолого-педагогічних технологій, зокрема, мнемотехніки як одного з найефективніших методів засвоєння інформації та попередження інформаційного перенасичення.
Метою проєкту є розробка, апробація та впровадження технології “Освітня мнемотехніка”
Задачі:
- Створення кадрової школи фахівців, тренерів, інструкторів, тьюторів та експертів в застосуванні технології ОМ
- Проведення он-лайн і оф- лайн навчання педагогічних працівників, учнів, студентів, всіх, зацікавлених в опануванні даної технології.
- Навчання педагогічних працівників і проведення відповідної сертифікації згідно МОН.
- Створення програм “Курс за вибором”
- Створення відповідним вимогам суспільства освітніх продуктів по засвоєнню складної для сприймання інформації (таблиця множення, склад числа, звукобуквенний аналіз, словникові слова, таблиця Менделеєва, історичні дати, іноземні слова. формули тощо).
- Створення Всеукраїнського проєкту “Мнемознайко” для початкової освіти.
- Створення Всеукраїнського проєкту “Мнемознайко” для дошкілля.
- Заключення договорів про співпрацю з навчальними закладами, громадськими організаціями тощо.