Геннадій ЧЕПУРНИЙ
Освітній технолог, конфліктолог, психолог, бізнес-тренер, керівник Міжнародної школи «Освітня мнемотехніка», президент асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», автор проєкту “Майстер спілкування”. Ключові напрямки діяльності:
1.Мнемотехніка ( технології засвоєння інформації).
2. Конфліктологія.
3. Психологічне консультування.
4. Бізнес технології (технології продаж, робота з запереченням, провокації та антиманіпуляції, телефонний маркетинг, технології створення скриптів)
Мої контакти
Ключові напрямки діяльності, діючі проєкти та освітні продукти
1. Міжнародна школа “Освітня мнемотехніка”
з 1998 року – заснування Міжнародного центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», на даний момент Міжнародна школа “Освітня мнемотехніка”. Актуальні напрямки, курси та проєкти:
– Всеукраїнський пілотний проєкт для 1-4 класів “Мнемознайко“;
– курс “Мнемознайко: дошкілля”;
-курс: “Технологія освітньої мнемотехніки в початковій школі“;
– курс «Освітня мнемотехніка» в умовах сучасної освіти;
– курс “Освітня мнемотехніка: іноземна мова“
– програми навчання для підвищення кваліфікації;
– каталог освітніх продуктів.
2. Міжнародний проєкт “Майстер спілкування”
– курси: «Управління конфліктами та протидія маніпуляціям», «НЕОРИТОРИКА: технологія публічних виступів», «Інтегратор”, «Коучинг – простір без оцінки», “Провокаційний інтерв′юринг”, «Секрети спілкування»;
-створення авторських систем недирективного управління комунікаціями “STES”, “PAR”, “SORANG”.
3. Бізнес напрямки:
Техніки продаж, скрипти, телефонний маркетинг, робота з запереченнями, поведінка в стресових ситуаціях, провокаційний інтерв′юринг, коучинг, презентації та комунікації.
Досвід роботи в Україні, Німеччині, Румунії, Молдові, Єгипту та інших країнах.
4. Індивідуальні та корпоративні клієнти:
• Міністерство освіти і науки України • Обласні управління освіти на науки • Descărcați CEREREA DE ÎNSCRIERE ÎN AGIRo România • ASOCIAŢIA PEDAGOG ILOR DIN MOLDOVA • Страхова компанія «Універсальна» • ЄВРОЛАЙФ Україна • Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області • Спілка підприємців Вінницької області «СТІНА» • Компанія нерухомості «Прем’єр» м. Одеса • Страхова компанія «МІСТО» м. Вінниця • Компанія Hörmann (філіал Україна) • Південна Бізнес-Школа • RIA Media • “Техно-Сімс” м. Львів • АТ «Укрексімбанк» та інші.
Освіта, спеціальність, компетентність
– Вчитель географії та біології. 1993р. -Вінницкий педагогічний інститут, кафедра географії та біології. Спеціальність-вчитель географії та біології. КЖ №010507. Рішенням державної екзаменаційної комісії від 26.06. 1993 р.
- – Практичний психолог, спецфакультет психології Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. Спеціальність – практичний психолог. ДСК №010141 Рішенням державної екзаменаційної клмісії від 17.07. 1995 р.
- – Доктор педагогічних наук РАЕ (академічна степінь). №000135 Рішення головної атестаційної комісії Президіума “Академії енциклопедій” від 10 жовтня 2003 року. протокол №3.
- – Психотерапевт (свідотцтво відповідає освітній програмі Національної сертифікації консультанта Європейського и Всесвітнього сертифікату психотерапевта)
Авторство, публікації, роботи
- Навчально-методичний посібник: Освітня мнемотехніка. / Г. А. Чепурний. – Тернопіль: Мандрівець, 2020. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІІ від 27.05.2020 р. №22.1/12-Г-310).3-тє видання, оновлене зі змінами та доповненями.
- Навчальна програма «Мнемічні таємниці» для 1-4 класу. Навчальну програму «Мнемонічні таємниці» для 1-4 класів створено на основі навчально-методичного посібника “Освітня мнемотехніка”. Програма має гриф МОН схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІІ від 03.07.2020 р. №22.1/12-Г-497) для полегшення всіх традиційних форм навчання.
- Робочий зошит для 1 класу «Мнемознайко-1» та Методичний коментар до робочого зошита «Мнемознайко-1». Робочий зошит «Мнемознайка-1» для учнів 1 класу закладів загальної середньої освіти, (автори: Чепурний Геннадій, Олена Лайтан) Методичний коментар до робочого зошита «Мнемознайко-1» (автори: Чепурний Геннадій, Олена Лайтан) є складниками навчально-методичного комплекту, що створений за програмою «Мнемонічні таємниці» . Дані розробки мають гриф МОН схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІІ від 24.07.2020 р. №22.1/12-Г-662).
- Робочий зошит «Мнемознайко-2» для учнів 2 класу закладів загальної середньої освіти, (автори: Чепурний Г. А, Лайтан О.П., Стародубцева К. В., Онищук Л. М.) та Методичний коментар до робочого зошита “Мнемознайко-2» є складниками навчально-методичного комплекту, що створений за програмою «Мнемонічні таємниці» . Дані розробки мають гриф МОН схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІМЗО від 24.07.2020 р. №22.1/12-Г-662). Посилання на сай МОН України Варіативна складова пункт 137.
- Робочий зошит «Мнемознайко-3» для учнів 3 класу закладів загальної середньої освіти, (автори: Чепурний Г. А, Лайтан О.П., Стародубцева К. В., Семенюк А. С.) та Методичний коментар до робочого зошита “Мнемознайко-3» є складниками навчально-методичного комплекту, що створений за програмою «Мнемонічні таємниці» . Дані розробки мають гриф МОН схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІМЗО від 24.07.2020 р. №22.1/12-Г-662). Посилання на сай МОН України Варіативна складова пункт 137.
- Навчально-розвивальний комплекс методичних розробок “Числа та їх таємниці” / Г. А. Чепурний. – Вінниця: Розвиток, 2020. Методика ефективного вивчення складу числа, розвитку зв’язного мовлення та всебічного розвитку. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІІТЗО від 24.07.2020 р. № 22.1/12-Г-670).
- Навчально-розвиваючий комплекс «МНЕМОАБЕТКА або секрети алфавіту”. Методика ефективного вивчення абетки, звуко-буквеного аналізу, розвитку зв’язного мовлення та всебічного розвитку. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІІ від 08.07.2020 р. №22.1/12-Г-522).
- Навчально-розвивальний комплекс методичних розробок “Таємниці Піфагора, або Майстер арифметики” / Г. А. Чепурний. – Вінниця: Розвиток, 2014. Методика ефективного вивчення таблиці множення, принципів зворотнього ділення та основ арифетики. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІІТЗО від 24.07.2020 р. № 22.1/12-Г-671)
- Навчально-розвиваючий комплекс методичних розробок «Мнемоцифри, або Великі секрети маленьких цифр» створений відповідно до Базового компонента дошкільної освіти в Україні (державного стандарта). Методика пропонує для навчання чіткий алгоритм, що гарантує ефективність засвоєння необхідної інформації.
- Навчально-розвиваючий посібник «Правила твоєї безпеки». Навчально-розвиваючий посібник «Правила твоєї безпеки» направлений на попередження і профілактику безпеки поведінки дитини в соціумі та у власній квартирі чи будинку.
- Навчально-розвивальні посібники «Секрети SMART-спілкування» та «Шкідники спілкування». Дані посібники спрямовані на попередження та усунення викривлень емоційного реагування і стереотипів поведінки, реконструкцію повноцінних контактів дитини з навколишніми людьми.
- Учебно-методическое пособие “Образовательная мнемотехника: технология эффективного усвоения информации» . Чепурной Г. А., Бура Л. В. Севастополь: «РИБЕСТ», 2015. – 115 с.
- Геннадий Чепурной. ПРОСТО ПАМЯТЬ или ИГРА ВООБРАЖЕНИЯ. – Винница: “Поділля-2000“, 2003. – 256 с.
- Чепурний Г.А., Палійчук Ю.В. Ковальова С.В. Ч-44 Серія «Як навчитися легко вчитися». Книга 2. Як вивчити вірші, тексти, табличку множення. Навчально-методичний посібник. – Вінниця: ВМГО «Розвиток», 2005. – 72 с., іл.
- Чепурний Г.А., Палійчук Ю.В. Ч-44 Серія «Як навчитися легко вчитися». Книга 1. Асоціативний зв’язок, цифри та творче мислення. Навчально-методичний посібник. Видання друге, доповнене. – Вінниця: ВМГО «Розвиток», 2006. – 80 с., іл.
- (ВАК) Чепурний Г.А., Шевчук Т.В. Аналітичний огляд та класифікація методів та прийомів мнемотехніки. Вісник Черкаського уніветситету.Феріія:педагогічні науки;Випуск 191(частина3),видавничий відділ ЧНУ, Черкаси,2010. -С.121-125 (ВАК) Вплив використання мнемотехнічних прийомів на показники пам’яті людини. Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки, випуск 209, частина ІІ, м. Черкаси, 2011. – C. 136 – 139
- Програма інтелектуального розвитку для учнів середньої та основної школи “Як навчитися легко вчитися” (автори: Г. Чепурний, О. Заячук, О. Слушний) Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (лист ІІТЗО від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-742)
- «Спосіб запам’ятовування і відтворення цифрової інформації» Вінницький національний медичний університет ім. М.І.Пирогова 29.01.2007р. Свідоцтво на раціональну пропозицію ЖРРП№8
- «Спосіб вивчення таблиці множення за допомогою прийомів мнемотехніки» Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова 29.01.2007р. Свідоцтво на раціональну пропозицію ЖРРП №9
- Чепурний Г. А. Недирективна система управління конфліктними ситуаціями ‘СТЕС’ // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 42. – Ч.2. – С. 303-307
- 2009 г. Компьютерная программа «Тренажер развития памяти и образного мышления» Свидетельство №21109 Государственного департамента интеллектуальной собственности.