Мета

Формування навичок продуктивної комунікації в сімейному та соціальному просторі.

Завдання

  • – створення умов для повноцінного формування особистості у дітей;
  • –  забезпечення батьків технологіями, методиками, прийомами для педагогічної корекції, – формування у дітей навичкам емоційного контролю, розпізнанні маніпуляціям та їх протидії, управлінню конфліктними ситуаціями та способами їх ефективного вирішення;
  • – навчити батьків навичкам продуктивної критики;
  • – познайомити з моделями психологічної корекції “ZED”, “ПАРР” “СТЕС” як ефективними здоров’язберігаючими, часозберігаючими та корекційними методиками;
  • –  познайомити з прийомами освітньої мнемотехніки для формування навичків самонавчання у дітей;
  • – познайомити з методиками протистояння булінгу та мобінгу.

 

Для кого

Для  батьків чи дорослих, які приймають участь у вихованні дітей

Методи навчання

Тренінг, лекція, сторітеллінг, дискусії, практичні завдання, коучинг, інтегратор, мозговий штурм, освітні тренажери, модерація, відпрацювання навичок, робота в групі та індивідуальна робота.

Напрямки

Комунікація, конфліктологія, психологія, педагогіка, психотерапія, неориторика, публічні виступи, освітня мнемотехніка, створення індивідуальних скриптів та мовних заготовок.

Перспективи

  • – розвиток емоційного інтелекту (EQ);
  • – сформувати ефективні навички комунікації для професійної діяльності;
  • – значне покращення своїх комунікативних навичок з дітьми та іншими членами сім’ї, родичами, вчителями, колегами тощо;
  • – покращити якість свого життя  та життя своїх близьких.

Обсяг навчання

78 годин (по 1-му занятті в неділю)

Форми реалізації

Дистанційна форма навчання (платформа ZOOM)

Про тренера

Геннадій ЧЕПУРНИЙ – освітній технолог, психолог, методист Центру позашкільної освіти Дарницького району, м. Київ, бізнес-тренер, засновник «Академії перспективної освіти та бізнесу», керівник Міжнародної школи «Освітня мнемотехніка», президент ГО «Асоціація розвитку творчої особистості «ВАРТО», автор проекту «Майстер спілкування».

  • – має відповідну освіту (дипломи та практику по психології, педагогіці, психотерапії), запатентовані авторські технології.
  • – має 15-річний міжнародний досвід у бізнес та політ консультуванні і психологічній практиці (Германія, Франція, Румунія, Єгипет, Росія) та ін.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ

Ознайомчий вебінар Майстерня продуктивного спілкуванняТеми: Сенситивні періоди розвитку дитини  (вікна можливостей). «Золоте» правило виховання. Hard skills ат soft skills (жорсткі та м’які навички).  Поняття «Проблема» та засоби її вирішення. «Ахіллесова п’ята»  психіки особистості- модель психологічної корекції «ZED».
МОДУЛЬ 1 Конфлікти та причини їх виникнення  Теми: Основи невротичного механізму. Причини деструктивного спілкування. Поняття, класифікація та причини виникнення конфліктів. Основні умови, які забезпечують конфлікт.  Конфліктогени. Класифікація конфліктогенів. Конфліктогени та антиконфліктогени.
МОДУЛЬ 2 Моделі та форми  мислення і поведінкиТеми: . Моделі соціальних груп. Транскатний аналіз Е. Берна для характеристики особистостей та пояснення причин конфліктів та конфліктних ситуацій. Стереотипне, емоційне та конструктивне мислення.  Основа емоційного інтелекту (EQ). Біохімія емоцій.
МОДУЛЬ 3 Технології управління конфліктамиТеми: Модель управління «ПоВоДиР». Техніка Сократа.  Корекційні  моделі управління конфліктними ситуаціями «СТЕС» та «ПАРР». Управління  особистістю  та формування навичок співпраці. Профілактика конфліктів.
МОДУЛЬ 4 Продуктивна критикаТеми: Критика як стереотипна модель поведінки. Плюси та мінуси критики.  Техніки продуктивної критики.
МОДУЛЬ 5 Булінг та мобінг: протидіяТеми: Ефективні прийоми/скрипти роботи зі стереотипами та акцентованою емоційністю особистості. Поведінка в стресових ситуаціях.   Формування впевненості в собі та своїх можливостях. Булінг, мобінг та босинг – проблематика та шляхи їх вирішення.
МОДУЛЬ 6 Прийоми/скрипти психологічної корекціїТеми: Прийоми/скрити психологічної корекції. Мовні заготовки для підготовки продуктивного спілкування. Формування базових навичків комунікації.
МОДУЛЬ 7 Робота з хвилюваннямТеми: Дитячі проблеми: страхи, невпевненість, відсутність мотивації. Плюси і мінуси хвилювання.15 технік роботи хвилюванням. Як підготуватись до змагань, виступів тощо.
МОДУЛЬ 8 Коучинг: простір без оцінкиТеми: Технології коучинга в сімейних відносинах та педагогічній корекції. Моделі «SMART» та «GROW». Коучинг як ефективна технологія розкриття потенціалу.
МОДУЛЬ 9 Сім’я – це все!  Теми: 20 правил сімейної гармонії. Психотерапевтичні методики корекції відносин.  Щастя та  любов – технологія чи мистецтво. Формування правил взаємодії. Як підняти свій авторитет в сім’ї чи колективі.
МОДУЛЬ 10 Як навчитися легко вчитися  Теми: Технологія освітньої мнемотехніки як ефективна технологія засвоєння інформації. Як ефективно засвоїти складну інформацію: історичні  дати, іноземні слова, таблицю Менделєєва та інші складні теми. Як сформувати навички самонавчання.

Регістрація

Створити особистий кабінет

Увійти

Особистий кабінет

Forgot your password?

If you forgot your password, no worries: enter your login or email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.
повернутися назад