Давним-давно нам вселяли стереотип: треба багато вчитися і багато працювати, щоб стати успішним, домогтися благополуччя. Але чому ж тоді найрозумніші професори, академіки і винахідники, багато володарів IQ не мільйонери, і не завжди успішні люди? Чому прогресом керує лінь, а заможні люди у світі аж ніяк не трудоголіки і не завжди мають навіть вищої освіти? Чому багато «хороших» учнів після закінчення школи та університетів працюють у компаніях і фірмах, які належать «поганим» учням?
Напевно, тому що одних лише знань недостатньо. Для успіху в житті потрібні інші фактори: управління собою та іншими, націленість на результат, орієнтація на сімейні цінності, вміння протистояти маніпуляціям, інтуїція, вміння виділяти пріоритети та інші навички.
Успішні люди це щасливі люди, а щастя – це шлях формування корисних звичок або навичок. І чим їх більше, тим щасливіша людина. А самий великий успіх в житті людини – однозначно сім’я, і відносини між ними – це програма на майбутнє дитини.
Наше навчання саме про це – про відповідальність, про корисні правила або звички: у своїй сім’ї, в соціумі, про формування успіху в цілому. У вас будемо можливість змінити якість свого життя, а значить і якість життя ваших близьких і рідних.
“Найбільша розкіш на світі –це розкіш людського спілкування”
Антуан де Сент Екзюпері
Про проэкт
МЕТА: Формування навичок продуктивної комунікації в сімейному та соціальному просторі.
Завдання:
– створення умов для повноцінного формування особистості у дітей;
– забезпечення батьків технологіями, методиками, прийомами для педагогічної корекції, – формування у дітей навичкам емоційного контролю, розпізнанні маніпуляціям та їх протидії, управлінню конфліктними ситуаціями та способами їх ефективного вирішення;
– навчити батьків навичкам продуктивної критики;
– познайомити з моделями психологічної корекції “СОРАНГ”, “ПАРР”, “ПоВоДиР”, “СТЕС” як ефективними здоров’язберігаючими, часозберігаючими та корекційними методиками;
– познайомити з прийомами освітньої мнемотехніки для формування навичків самонавчання у дітей;
– познайомити з методиками протистояння булінгу та мобінгу.
Методи та напрямки навчання
МЕТОДИ: Тренінг, лекція, сторітеллінг, дискусії, практичні завдання, коучинг, інтегратор, мозговий штурм, освітні тренажери, модерація, відпрацювання навичок, робота в групі та індивідуальна робота.
НАРЯМКИ: Комунікація, конфліктологія, психологія, педагогіка, психотерапія, неориторика, публічні виступи, освітня мнемотехніка, створення індивідуальних скриптів та мовних заготовок.
Про тренера
Геннадій ЧЕПУРНИЙ– освітній технолог, психолог, методист Центру позашкільної освіти Дарницького району, м. Київ, бізнес-тренер, засновник «Академії перспективної освіти та бізнесу», керівник Міжнародної школи «Освітня мнемотехніка», президент ГО «Асоціація розвитку творчої особистості «ВАРТО», автор проекту «Майстер спілкування». Тренер:
– має відповідну освіту (дипломи та практику по психології, педагогіці, психотерапії), запатентовані авторські технології.
– має 15-річний міжнародний досвід у бізнес та політ консультуванні і психологічній практиці (Германія, Франція, Румунія, Єгипет, Росія) та ін.
Теми навчання
Ознайомчий вебінар “Психологія успіху” |
Теми: Сенситивні періоди розвитку дитини (вікна можливостей). «Золоте» правило виховання. Hard skills ат soft skills (жорсткі та м’які навички). Поняття «Проблема» та засоби її вирішення. «Ахіллесова п’ята» психіки особистості- модель психологічної корекції «ZED». |
МОДУЛЬ 1 Конфлікти та причини їх виникнення | Теми: Основи невротичного механізму. Причини деструктивного спілкування. Поняття, класифікація та причини виникнення конфліктів. Основні умови, які забезпечують конфлікт. Конфліктогени. Класифікація конфліктогенів. Конфліктогени та антиконфліктогени. |
МОДУЛЬ 2 Моделі та форми мислення і поведінки | Теми: . Моделі соціальних груп. Транскатний аналіз Е. Берна для характеристики особистостей та пояснення причин конфліктів та конфліктних ситуацій. Стереотипне, емоційне та конструктивне мислення. Основа емоційного інтелекту (EQ). Біохімія емоцій. |
МОДУЛЬ 3 Технології управління конфліктами | Теми: Модель управління «ПоВоДиР». Техніка Сократа. Корекційні моделі управління конфліктними ситуаціями «СТЕС» та «ПАРР». Управління особистістю та формування навичок співпраці. Профілактика конфліктів. |
МОДУЛЬ 4 Продуктивна критика | Теми: Критика як стереотипна модель поведінки. Плюси та мінуси критики. Техніки продуктивної критики. |
МОДУЛЬ 5 Булінг та мобінг: протидія | Теми: Ефективні прийоми/скрипти роботи зі стереотипами та акцентованою емоційністю особистості. Поведінка в стресових ситуаціях. Формування впевненості в собі та своїх можливостях. Булінг, мобінг та босинг – проблематика та шляхи їх вирішення. |
МОДУЛЬ 6 Прийоми/скрипти психологічної корекції | Теми: Прийоми/скрити психологічної корекції. Мовні заготовки для підготовки продуктивного спілкування. Формування базових навичків комунікації. |
МОДУЛЬ 7 Робота з хвилюванням | Теми: Дитячі проблеми: страхи, невпевненість, відсутність мотивації. Плюси і мінуси хвилювання.15 технік роботи хвилюванням. Як підготуватись до змагань, виступів тощо. |
МОДУЛЬ 8 Коучинг: простір без оцінки | Теми: Технології коучинга в сімейних відносинах та педагогічній корекції. Моделі «SMART» та «GROW». Коучинг як ефективна технологія розкриття потенціалу. |
МОДУЛЬ 9 Сім’я – це все! | Теми: 20 правил сімейної гармонії. Психотерапевтичні методики корекції відносин. Щастя та любов – технологія чи мистецтво. Формування правил взаємодії. Як підняти свій авторитет в сім’ї чи колективі. |
МОДУЛЬ 10 Як навчитися легко вчитися | Теми: Технологія освітньої мнемотехніки як ефективна технологія засвоєння інформації. Як ефективно засвоїти складну інформацію: історичні дати, іноземні слова, таблицю Менделєєва та інші складні теми. Як сформувати навички самонавчання. |
Як потрапити на навчання
1. Для початку рекомендуємо зареєструватися (посилання). Вам, в подальшому, буде надіслана інформація про наші подальші плани та пропозиції.
2. Ви отримаєте повідомлення зареєструватися у робочій групі нашого проєкту у мережі viber. Через дану групу буде вестись основна комунікауція, також у групі буде посилання на постійно діючу конференцію (платформа ZOOM) нашого навчання.