Проєкт створений на базі комунального закладу ” Вінницький ліцей № 15″ при підтримці управління освіти ВМР
Кожен батько чи мати мріє про те, щоб його дитина виросла і стала успішною та щасливою. Але стандартних знань, які діти отримують в освітньому просторі для цього не завжди достатньо. Для успіху в житті потрібні інші навички: управління собою та іншими, націленість на результат, орієнтація на сімейні цінності, вміння протистояти маніпуляціям, вміння формувати навички самонавчання, формувати впевненність в собі та своїх можливостях та інші навички. Успішні люди це щасливі люди, а щастя – це шлях формування корисних звичок або навичок. І чим їх більше, тим щасливіша людина. А самий великий успіх в житті людини – однозначно сім’я, і відносини між ними – це програма на майбутнє дитини. Але без тісної взаємодії педагогів та батьків, батьків та дітей, дітей та вчителів досягнути успіху практично неможливо. Особливо в нас час, коли війна з росією внесла свої директиви в наше життя.
Наше навчання саме про це – про відповідальність, про корисні правила або звички: у своїй сім’ї, в соціумі, про формування успіху в цілому. У вас будемо можливість змінити якість свого життя, а значить і якість життя ваших близьких і рідних. Наше майбутнє – в наших руках!
Про проэкт
МЕТА: Підтримка, супровід та співпраця фахівців освіти та психології з батьками учнів м. Вінниці.
Завдання:
– покращити комунікацію та налагодити співпрацю між учнями, батьками та педагогами;
– познайомити з ефективними методиками комунікації з військовими та членами їх сімей;
– створення умов для повноцінного формування особистості у дітей;
– забезпечення батьків технологіями, методиками, прийомами для психологічної корекції дітей в сімейному та соціальному просторі
– познайомити батьків з методиками формування у дітей навичків емоційного контролю, управлінню конфліктними ситуаціями та способами їх ефективного вирішення;
– навчити батьків навичкам продуктивної критики;
– познайомити батьків з методиками протистояння булінгу та мобінгу.
– познайомити батьків з прийомами освітньої мнемотехніки для формування навичків самонавчання у дітей;
– покращити мотивацію дітей до навчально-освітнього процесу;
Увага! Завдання можуть доповнюватись відповідно співпраці та запиту батьків.
Методи та напрямки навчання
МЕТОДИ: Тренінг, лекція, сторітеллінг, дискусії, практичні завдання, коучинг, інтегратор, мозговий штурм, освітні тренажери, модерація, відпрацювання навичок, робота в групі та індивідуальна робота.
НАРЯМКИ: Комунікація, конфліктологія, психологія, педагогіка, психотерапія, неориторика, публічні виступи, освітня мнемотехніка, створення індивідуальних скриптів та мовних заготовок.
Про тренера
Геннадій ЧЕПУРНИЙ– освітній технолог, психолог, педагогічний працівник комунального закладу ” Вінницький ліцей № 15″, бізнес-тренер, засновник «Академії перспективної освіти та бізнесу», керівник Міжнародної школи «Освітня мнемотехніка», президент ГО «Асоціація розвитку творчої особистості «ВАРТО», автор проекту «Майстер спілкування». Тренер:
– має відповідну освіту (дипломи та практику по психології, педагогіці, психотерапії), запатентовані авторські технології.
– має 15-річний міжнародний досвід у бізнес та політ консультуванні і психологічній практиці (Германія, Франція, Румунія, Єгипет, Молдова) та ін.
Теми/модулі навчання
Ознайомчий вебінар “Психологія успіху” |
Теми: Сенситивні періоди розвитку дитини (вікна можливостей). «Золоте» правило виховання. Hard skills ат soft skills (жорсткі та м’які навички). Поняття «Проблема» та засоби її вирішення. «Ахіллесова п’ята» психіки особистості- модель психологічної корекції «Соранг». Мпілкування з військовими та членами їх сімей. |
МОДУЛЬ 1 Конфлікти та причини їх виникнення | Теми: Основи невротичного механізму. Причини деструктивного спілкування. Поняття, класифікація та причини виникнення конфліктів. Основні умови, які забезпечують конфлікт. Конфліктогени. Класифікація конфліктогенів. Конфліктогени та антиконфліктогени. |
МОДУЛЬ 2 Моделі та форми мислення і поведінки | Теми: . Моделі соціальних груп. Транскатний аналіз Е. Берна для характеристики особистостей та пояснення причин конфліктів та конфліктних ситуацій. Стереотипне, емоційне та конструктивне мислення. Основа емоційного інтелекту (EQ). Біохімія емоцій. |
МОДУЛЬ 3 Технології управління конфліктами | Теми: Модель управління «ПоВоДиР». Техніка Сократа. Корекційні моделі управління конфліктними ситуаціями «СТЕС» та «ПАРР». Управління особистістю та формування навичок співпраці. Профілактика конфліктів. |
МОДУЛЬ 4 Продуктивна критика | Теми: Критика як стереотипна модель поведінки. Плюси та мінуси критики. Техніки продуктивної критики. |
МОДУЛЬ 5 Булінг та мобінг: протидія | Теми: Ефективні прийоми/скрипти роботи зі стереотипами та акцентованою емоційністю особистості. Поведінка в стресових ситуаціях. Формування впевненості в собі та своїх можливостях. Булінг, мобінг та босинг – проблематика та шляхи їх вирішення. |
МОДУЛЬ 6 Прийоми/скрипти психологічної корекції | Теми: Прийоми/скрити психологічної корекції. Мовні заготовки для підготовки продуктивного спілкування. Формування базових навичків комунікації. |
МОДУЛЬ 7 Робота з хвилюванням | Теми: Дитячі проблеми: страхи, невпевненість, відсутність мотивації. Плюси і мінуси хвилювання.15 технік роботи хвилюванням. Як підготуватись до змагань, виступів тощо. |
МОДУЛЬ 8 Коучинг: простір без оцінки | Теми: Технології коучинга в сімейних відносинах та педагогічній корекції. Моделі «SMART» та «GROW». Коучинг як ефективна технологія розкриття потенціалу. |
МОДУЛЬ 9 Сім’я – це все! | Теми: 20 правил сімейної гармонії. Психотерапевтичні методики корекції відносин. Щастя та любов – технологія чи мистецтво. Формування правил взаємодії. Як підняти свій авторитет в сім’ї чи колективі. |
МОДУЛЬ 10 Як навчитися легко вчитися | Теми: Технологія освітньої мнемотехніки як ефективна технологія засвоєння інформації. Як ефективно засвоїти складну інформацію: історичні дати, іноземні слова, таблицю Менделєєва та інші складні теми. Як сформувати навички самонавчання. |
Увага! Тренера чи відповідні фахівці можуть доповнюватись відповідно співпраці та запиту батьків.
Як потрапити на навчання
Наш проєкт – це тісна взаємодія з головами батьківських комітетів шкіл в. Вінниці. Звертайтеся до них з пропозиціями чи бажаннями отримати відповідні знання.