Проєкт створений на базі  комунального закладу ” Вінницький ліцей № 15″ при підтримці управління освіти ВМР

Кожен батько чи мати мріє про те, щоб його дитина виросла і стала успішною та щасливою. Але стандартних знань, які діти отримують в освітньому просторі для цього не завжди достатньо. Для успіху в житті потрібні інші навички: управління собою та іншими, націленість на результат, орієнтація на сімейні цінності, вміння протистояти маніпуляціям, вміння формувати навички самонавчання, формувати впевненність в собі та своїх можливостях та інші навички. Успішні люди це щасливі люди, а щастя – це шлях формування корисних звичок або навичок. І чим їх більше, тим щасливіша людина. А самий великий успіх в житті людини – однозначно сім’я, і  відносини між ними – це програма на майбутнє дитини.  Але без тісної взаємодії педагогів та батьків, батьків та дітей, дітей та вчителів досягнути успіху практично неможливо. Особливо в нас час, коли війна з росією внесла свої директиви в наше життя.

Наше навчання  саме про це – про відповідальність, про корисні правила або звички: у своїй сім’ї, в соціумі, про формування успіху в цілому. У вас будемо можливість змінити якість свого життя, а значить і якість життя ваших близьких і рідних. Наше майбутнє – в наших руках!


Про проэкт

МЕТА:  Підтримка, супровід та співпраця фахівців освіти та психології з батьками учнів м. Вінниці.

Завдання: 

покращити комунікацію та налагодити співпрацю між учнями, батьками та педагогами; 

– познайомити з ефективними методиками комунікації з військовими та членами їх сімей;

– створення умов для повноцінного формування особистості у дітей;

– забезпечення батьків технологіями, методиками, прийомами для психологічної корекції дітей в сімейному та соціальному просторі

– познайомити батьків з методиками формування у дітей навичків емоційного контролю, управлінню конфліктними ситуаціями та способами їх ефективного вирішення;

– навчити батьків навичкам продуктивної критики;

– познайомити батьків з методиками протистояння булінгу та мобінгу.

– познайомити батьків з прийомами освітньої мнемотехніки для формування навичків самонавчання у дітей;

– покращити мотивацію дітей до навчально-освітнього процесу;

Увага! Завдання можуть доповнюватись відповідно співпраці та запиту батьків.

 

Методи та напрямки навчання

МЕТОДИ: Тренінг, лекція, сторітеллінг, дискусії, практичні завдання, коучинг, інтегратор, мозговий штурм, освітні тренажери, модерація, відпрацювання навичок, робота в групі та індивідуальна робота.

НАРЯМКИ: Комунікація, конфліктологія, психологія, педагогіка, психотерапія, неориторика, публічні виступи, освітня мнемотехніка, створення індивідуальних скриптів та мовних заготовок.

Про тренера

Геннадій ЧЕПУРНИЙ– освітній технолог, психолог,  педагогічний працівник комунального закладу ” Вінницький ліцей № 15″,  бізнес-тренер, засновник «Академії перспективної освіти та бізнесу», керівник Міжнародної школи «Освітня мнемотехніка», президент ГО «Асоціація розвитку творчої особистості «ВАРТО», автор проекту «Майстер спілкування». Тренер:

– має відповідну освіту (дипломи та практику по психології, педагогіці, психотерапії), запатентовані авторські технології.

– має 15-річний міжнародний досвід у бізнес та політ консультуванні і психологічній практиці (Германія, Франція, Румунія, Єгипет, Молдова) та ін.

Теми/модулі навчання

 

Ознайомчий вебінар
 “Психологія успіху”
Теми: Сенситивні періоди розвитку дитини  (вікна можливостей). «Золоте» правило виховання. Hard skills ат soft skills (жорсткі та м’які навички).  Поняття «Проблема» та засоби її вирішення. «Ахіллесова п’ята»  психіки особистості- модель психологічної корекції «Соранг». Мпілкування з військовими та членами їх сімей.
МОДУЛЬ 1 Конфлікти та причини їх виникнення   Теми: Основи невротичного механізму. Причини деструктивного спілкування. Поняття, класифікація та причини виникнення конфліктів. Основні умови, які забезпечують конфлікт.  Конфліктогени. Класифікація конфліктогенів. Конфліктогени та антиконфліктогени.
МОДУЛЬ 2 Моделі та форми  мислення і поведінки Теми: . Моделі соціальних груп. Транскатний аналіз Е. Берна для характеристики особистостей та пояснення причин конфліктів та конфліктних ситуацій. Стереотипне, емоційне та конструктивне мислення.  Основа емоційного інтелекту (EQ). Біохімія емоцій.
МОДУЛЬ 3 Технології управління конфліктами Теми: Модель управління «ПоВоДиР». Техніка Сократа.  Корекційні  моделі управління конфліктними ситуаціями «СТЕС» та «ПАРР». Управління  особистістю  та формування навичок співпраці. Профілактика конфліктів.
МОДУЛЬ 4 Продуктивна критика Теми: Критика як стереотипна модель поведінки. Плюси та мінуси критики.  Техніки продуктивної критики.
МОДУЛЬ 5 Булінг та мобінг: протидія Теми: Ефективні прийоми/скрипти роботи зі стереотипами та акцентованою емоційністю особистості. Поведінка в стресових ситуаціях.   Формування впевненості в собі та своїх можливостях. Булінг, мобінг та босинг – проблематика та шляхи їх вирішення.
МОДУЛЬ 6 Прийоми/скрипти психологічної корекції Теми: Прийоми/скрити психологічної корекції. Мовні заготовки для підготовки продуктивного спілкування. Формування базових навичків комунікації.
МОДУЛЬ 7 Робота з хвилюванням Теми: Дитячі проблеми: страхи, невпевненість, відсутність мотивації. Плюси і мінуси хвилювання.15 технік роботи хвилюванням. Як підготуватись до змагань, виступів тощо.
МОДУЛЬ 8 Коучинг: простір без оцінки Теми: Технології коучинга в сімейних відносинах та педагогічній корекції. Моделі «SMART» та «GROW». Коучинг як ефективна технологія розкриття потенціалу.
МОДУЛЬ 9 Сім’я – це все!   Теми: 20 правил сімейної гармонії. Психотерапевтичні методики корекції відносин.  Щастя та  любов – технологія чи мистецтво. Формування правил взаємодії. Як підняти свій авторитет в сім’ї чи колективі.
МОДУЛЬ 10 Як навчитися легко вчитися   Теми: Технологія освітньої мнемотехніки як ефективна технологія засвоєння інформації. Як ефективно засвоїти складну інформацію: історичні  дати, іноземні слова, таблицю Менделєєва та інші складні теми. Як сформувати навички самонавчання.

Увага! Тренера чи відповідні фахівці можуть доповнюватись відповідно співпраці та запиту батьків.

Як потрапити на навчання

Наш проєкт – це тісна взаємодія з головами батьківських комітетів шкіл в. Вінниці. Звертайтеся до них з пропозиціями чи бажаннями отримати відповідні знання.

Створити особистий кабінет

Увійти

Особистий кабінет

Forgot your password?

If you forgot your password, no worries: enter your login or email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.
повернутися назад