Давним-давно нам вселяли стереотип: треба багато вчитися і багато працювати, щоб стати успішним, домогтися благополуччя. Але чому ж тоді найрозумніші професори, академіки і винахідники, багато володарів IQ не мільйонери, і не завжди успішні люди? Чому прогресом керує лінь, а заможні люди у світі аж ніяк не трудоголіки і не завжди мають навіть вищої освіти? Чому багато «хороших» учнів після закінчення школи та університетів працюють у компаніях і фірмах, які належать «поганим» учням?

Напевно, тому що одних лише знань недостатньо. Для успіху в житті потрібні інші фактори: управління собою та іншими, націленість на результат, орієнтація на сімейні цінності, вміння протистояти маніпуляціям, інтуїція, вміння виділяти пріоритети та інші навички.

Успішні люди це щасливі люди, а щастя – це шлях формування корисних звичок або навичок. І чим їх більше, тим щасливіша людина. А самий великий успіх в житті людини – однозначно сім’я, і  відносини між ними – це програма на майбутнє дитини. 

Наше навчання  саме про це – про відповідальність, про корисні правила або звички: у своїй сім’ї, в соціумі, про формування успіху в цілому. У вас будемо можливість змінити якість свого життя, а значить і якість життя ваших близьких і рідних.

“Найбільша розкіш на світі –це розкіш людського спілкування”

Антуан де Сент Екзюпері

Про проэкт

МЕТА: Формування навичок продуктивної комунікації в сімейному та соціальному просторі.

Завдання: 

– створення умов для повноцінного формування особистості у дітей;

–  забезпечення батьків технологіями, методиками, прийомами для педагогічної корекції, – формування у дітей навичкам емоційного контролю, розпізнанні маніпуляціям та їх протидії, управлінню конфліктними ситуаціями та способами їх ефективного вирішення;

– навчити батьків навичкам продуктивної критики;

– познайомити з моделями психологічної корекції “ZED”, “ПАРР” “СТЕС” як ефективними здоров’язберігаючими, часозберігаючими та корекційними методиками;

–  познайомити з прийомами освітньої мнемотехніки для формування навичків самонавчання у дітей;

– познайомити з методиками протистояння булінгу та мобінгу.

Методи та напрямки навчання

МЕТОДИ: Тренінг, лекція, сторітеллінг, дискусії, практичні завдання, коучинг, інтегратор, мозговий штурм, освітні тренажери, модерація, відпрацювання навичок, робота в групі та індивідуальна робота.

НАРЯМКИ: Комунікація, конфліктологія, психологія, педагогіка, психотерапія, неориторика, публічні виступи, освітня мнемотехніка, створення індивідуальних скриптів та мовних заготовок.

Про тренера

Геннадій ЧЕПУРНИЙ– освітній технолог, психолог, методист Центру позашкільної освіти Дарницького району, м. Київ, бізнес-тренер, засновник «Академії перспективної освіти та бізнесу», керівник Міжнародної школи «Освітня мнемотехніка», президент ГО «Асоціація розвитку творчої особистості «ВАРТО», автор проекту «Майстер спілкування». Тренер:

– має відповідну освіту (дипломи та практику по психології, педагогіці, психотерапії), запатентовані авторські технології.

– має 15-річний міжнародний досвід у бізнес та політ консультуванні і психологічній практиці (Германія, Франція, Румунія, Єгипет, Росія) та ін.

Теми навчання


Ознайомчий вебінар
 “Психологія успіху”
Теми: Сенситивні періоди розвитку дитини  (вікна можливостей). «Золоте» правило виховання. Hard skills ат soft skills (жорсткі та м’які навички).  Поняття «Проблема» та засоби її вирішення. «Ахіллесова п’ята»  психіки особистості- модель психологічної корекції «ZED».
МОДУЛЬ 1 Конфлікти та причини їх виникнення   Теми: Основи невротичного механізму. Причини деструктивного спілкування. Поняття, класифікація та причини виникнення конфліктів. Основні умови, які забезпечують конфлікт.  Конфліктогени. Класифікація конфліктогенів. Конфліктогени та антиконфліктогени.
МОДУЛЬ 2 Моделі та форми  мислення і поведінки Теми: . Моделі соціальних груп. Транскатний аналіз Е. Берна для характеристики особистостей та пояснення причин конфліктів та конфліктних ситуацій. Стереотипне, емоційне та конструктивне мислення.  Основа емоційного інтелекту (EQ). Біохімія емоцій.
МОДУЛЬ 3 Технології управління конфліктами Теми: Модель управління «ПоВоДиР». Техніка Сократа.  Корекційні  моделі управління конфліктними ситуаціями «СТЕС» та «ПАРР». Управління  особистістю  та формування навичок співпраці. Профілактика конфліктів.
МОДУЛЬ 4 Продуктивна критика Теми: Критика як стереотипна модель поведінки. Плюси та мінуси критики.  Техніки продуктивної критики.
МОДУЛЬ 5 Булінг та мобінг: протидія Теми: Ефективні прийоми/скрипти роботи зі стереотипами та акцентованою емоційністю особистості. Поведінка в стресових ситуаціях.   Формування впевненості в собі та своїх можливостях. Булінг, мобінг та босинг – проблематика та шляхи їх вирішення.
МОДУЛЬ 6 Прийоми/скрипти психологічної корекції Теми: Прийоми/скрити психологічної корекції. Мовні заготовки для підготовки продуктивного спілкування. Формування базових навичків комунікації.
МОДУЛЬ 7 Робота з хвилюванням Теми: Дитячі проблеми: страхи, невпевненість, відсутність мотивації. Плюси і мінуси хвилювання.15 технік роботи хвилюванням. Як підготуватись до змагань, виступів тощо.
МОДУЛЬ 8 Коучинг: простір без оцінки Теми: Технології коучинга в сімейних відносинах та педагогічній корекції. Моделі «SMART» та «GROW». Коучинг як ефективна технологія розкриття потенціалу.
МОДУЛЬ 9 Сім’я – це все!   Теми: 20 правил сімейної гармонії. Психотерапевтичні методики корекції відносин.  Щастя та  любов – технологія чи мистецтво. Формування правил взаємодії. Як підняти свій авторитет в сім’ї чи колективі.
МОДУЛЬ 10 Як навчитися легко вчитися   Теми: Технологія освітньої мнемотехніки як ефективна технологія засвоєння інформації. Як ефективно засвоїти складну інформацію: історичні  дати, іноземні слова, таблицю Менделєєва та інші складні теми. Як сформувати навички самонавчання.


Як потрапити на навчання

1. Для початку рекомендуємо зареєструватися (посилання). Вам, в подальшому,  буде надіслана інформація про наші подальші плани та пропозиції.

2. Ви отримаєте повідомлення зареєструватися у робочій групі нашого проєкту у мережі  viber. Через дану групу буде вестись основна комунікауція, також у групі  буде посилання на  постійно діючу конференцію (платформа ZOOM) нашого навчання.

Створити особистий кабінет

Увійти

Особистий кабінет

Forgot your password?

If you forgot your password, no worries: enter your login or email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.
повернутися назад