Актуальність:

Пам’ять є базовою функцією інтелекту, але нею мало хто займається  на рівні формування навичок самонавчання.  Але як  навчитись легко запам’ятовувати складну інформацію: вірші та правила, цифри та символи, іноземні слова та історичні дати? Як використати свій величезний потенціал? Як зробити процес запам’ятання цікавим, творчим та розвиваючим?  На ці питання ми даємо відповіді на наших курсах/гуртках. Памятайте – легко вчитися, потрібно навчитися!  Чекаємо вас на наших курсах/гуртках.

Чим цікаві та корисні дані курси/гуртки

  1. Учні формують навички самонавчання та вміння ефективно засвоювати складну інформацію.
  2.  Учні зберігають своє психічне здоров’я та економлять час  за рахунок використання технології освітньої мнемотехніки яка є здоров’язберігаюча та часозберігаюча.
  3. У дітей зберігаються методичні розробки які будуть їм корисні у подальшому навчанні.
  4. Учні  розвивають дивергентне, творче, логічно-образне та асоціативне мислення.
  5. Учні формують певненість в собі та своїх можливостях.
  6. Навчання стає цікавим, зрозумілим та творчим.
  7. Навчання відбувається “під ключ”  – учні забезпечуються  методичними розробками які допоможуть легко засвоїти складний матеріал.
  8.  Навчання відбувається у  співпраці з вчителями та батьками для максимального забезпечення результату.
  9. Всі методики адаптовані до сучасних вимог  Міністерства освіти та науки України та потреб суспільства.
  10. Навчання відбувається в цікавій та ігровій формі.

1. Курс/гурток "Базові основи мнемотехніки"

Мета: розвинути в учнів образно-логічне, дивергентне та творче мислення та сформувати  навички ефективного засвоєння складної інформації (праила, складні тексти, вірші, формули, складні слова тощо)

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

Тема 1. Історія та актуальність мнемотехніки. Техніки засвоєння складної інформації. Міжнародні меморіади по запам’ятовуванні. Універсальний алгоритм ефективного  засвоєння складної інформації.

Тема 2:  Основні базові навички для вміння ефективного запам’ятання складної інформації, розвитку асоціативного, дивергентного, творчого та образно-догічного мислення.

Тема 3.  Засвоєння віршів, правил, формул та іншої текстової інформації. Прийоми для засвоєння та переказу складних текстів та тем.

Тема 4.  Засвоєння точної та послідовної  інформації. Засвоєння великого об’єму текстів.

Тема 5. Розвиток двергентного та креативного мислення. Нестандарні підходи до вирішення складних задач.

 Тема 6. Створення авторських розробок та їх захист. 

2. Курс/гурток по вивченню історичних дат "КАПСУЛА ЧАСУ"

Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння історичних дат.

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

 

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

Тема 1. Історія та актуальність мнемотехніки. Техніки засвоєння цифрової інформації. Міжнародні меморіади по запам’ятовуванні. Основні пройоми для запамятання історичних дат. Універсальний алгоритм ефективного  засвоєння складної інформації.

Тема 2: Вивчення системи “Цифро-буквенний код”, перекодування та використання мнемотренажерів для досягнення рефлекторного рівня.

Тема 3: Числові списки іменників, прикметників та дієслів, включаючи універсальну методику для ефективного вивчення історичних дат.

Тема 4. Прийоми “Піктограми”, “Синтез, “Аналогія”, “Фонетична асоціація”  у вивченні історичних дат.

Тема 5. Прийом “ОПК” (опорний план конспект) як базовий прийом для запам’ятання складних тестів та ефективного переказу відповідних тем.

Тема 6: Формування робочої групи для вивчення історичних дат у конкретному напрямку та класі. Постановка робочих завдань для розробки відповідних мнемотренажерів.

Тема 7: Презентація та корекція створених мнемотренажерів для вивчення історичних дат. Створення єдиної бази мнемотренажерів.

3. Курс/гурток по засвоєнню іноземних слів "SM@RT"

Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння іноземних слів (іменники, прикметники, складні дієслова тощо) та засвоєння і переказ складних текстів.

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

Тема 1. Історія та актуальність технології освітня  мнемотехніка.  Універсальний алгоритм засвоєння складної інформації.   Основні пройоми для запамятання іноземних слів та ефективного переказу складгих текстів.

Тема 2: Прийоми “Аналогія” та”Фонетична асоціація” як базові прийоми для запам’ятання складних слів. Тренувальний блок для формування навиків.

Тема 3: Прийом “Піктограми” як ефективний спосіб  перекодування іноземних слів у графічне зображення для ефективного сприймання.

Тема 4. Прийом “Синтез” як ефективний спосіб засвоєння великої кількості іноземних слів на основі одного смислового блоку.

Тема 5.  Прийом “ОПК” (опорний план конспект) як базовий прийом для запам’ятання складних тестів та ефективного переказу відповідних тем.

Тема 5: Формування робочої групи для засвоєння іноземних слів у конкретному напрямку та класі. Постановка робочих завдань для розробки відповідних мнемотренажерів.

Тема 6: Презентація та корекція створених мнемотренажерів для засвоєння іноземних слів. Створення єдиної бази мнемотренажерів.

4. Курс/гурток по засвоєнню періодичної таблиці Менделеєва

Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння періодичної таблиці Менделеєва (знання порядково номеру, назви елемента, його латинське позначення та знання відносної атомної маси).

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

Тема 1. Історія та актуальність технології освітня  мнемотехніка.  Універсальний алгоритм засвоєння складної інформації.   Основні пройоми для запамятання іноземних слів та ефективного переказу складгих текстів.

Тема 2: Прийоми “Аналогія” та”Фонетична асоціація” як базові прийоми для запам’ятання назв хімічних елементів. Тренувальний блок для формування навиків.

Тема 3: Вивчення системи “Цифро-буквенний код”, перекодування та використання мнемотренажерів для засвоєння відносної атомної маси хімічного елемента.

Тема 4. Прийом “Синтез” як ефективний спосіб створення смислового блоку для кожного елемента періодичної таблиці.

Тема 5.  Прийом “Матриця” як опорний прийом для запам’ятання всіх елементів періодичної  таблиці Менделеєва.

Тема 6. Відпрацювання технік для ефективного запам’ятання всіх складових.

Актуальність:

Практично всі діти хотять щоб їх розуміли та сприймали.  Практично всім дітям тяжко та прикро, коли їх пригнічують чи цькують. ВСІ ДІТИ – хотять мати навички антиманіпуляції та продуктивної комунікації, мати  впевненість в собі та своїх можливостях. Саме для таких дітей пропонуються дані курси/гуртки. 

Чим цікаві та корисні дані курси/гуртки

  1. Учні знають правила та складові успішної комунікації в сім’ї та соціумі
  2. Учні знають причини виникнення конфліктів та техніки їх профілактики.
  3. Діти володіють техніками протидії маніпуляціям та спілкуванні у складних ситуаціях.
  4.  Діти володіють техніками  продтидії булінгу, мобінгу та різним видам насильства.
  5. Учні  розвивають мислення для поведінки в нестандартних ситуаціях.
  6. Учні формують певненість в собі та своїх можливостях.
  7. Діти вміють працювати з запереченнями та маніпуляціями.
  8.  Навчання відбувається у  співпраці з вчителями та батьками для максимального забезпечення результату.
  9. Всі методики адаптовані до сучасних вимог  Міністерства освіти та науки України та потреб суспільства.
  10. Навчання відбувається в цікавій та ігровій формі.

1. Курс/гурток "Маленькі секрети великого спілкування"

Мета: ознайомитись та засвоїти правила ефективного спілкування.

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

Тема 1. Що таке: успіх, спілкування, маніпуляція та співпраця. Секрети успішних та відомих людей. “Золоте” правило бізнесу.

Тема 2: Правила успішної людини. Технології мнемотехніки для  запам’ятання правил. Відпрацювання в групах.

Тема 3: Правила продуктивного спілкування. Технології мнемотехніки для  запам’ятання правил. Відпрацювання в групах.

Тема 4. Прийом “Синтез” як ефективний спосіб засвоєння великої кількості іноземних слів на основі одного смислового блоку.

Тема 5.  Прийом “ОПК” (опорний план конспект) як базовий прийом для запам’ятання складних тестів та ефективного переказу відповідних тем.

Тема 5: Формування робочої групи для засвоєння іноземних слів у конкретному напрямку та класі. Постановка робочих завдань для розробки відповідних мнемотренажерів.

Тема 6: Презентація та корекція створених мнемотренажерів для засвоєння іноземних слів. Створення єдиної бази мнемотренажерів.

2. Курс/гурток " Майстер спілкування"

Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння періодичної таблиці Менделеєва (знання порядково номеру, назви елемента, його латинське позначення та знання відносної атомної маси).

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

3. Курс/гурток "АнтиБулінг"

Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння періодичної таблиці Менделеєва (знання порядково номеру, назви елемента, його латинське позначення та знання відносної атомної маси).

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

4. Курс/гурток "Неориторика"

Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння періодичної таблиці Менделеєва (знання порядково номеру, назви елемента, його латинське позначення та знання відносної атомної маси).

 Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.

Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися  комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:

Повідомлення









    Створити особистий кабінет

    Увійти

    Особистий кабінет

    Forgot your password?

    If you forgot your password, no worries: enter your login or email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.
    повернутися назад