
- Дане навчання проходить онлайн/офлайн на базі
- Комунального закладу ВМР “Вінницький ліцей №15“
Актуальність:
Просте запитання: як навчитись легко запам’ятовувати складну інформацію: вірші та правила, цифри та символи, іноземні слова та історичні дати? Як запам’ятати потрібну тему? Як зробити процес запам’ятання цікавим, творчим та розвиваючим? На ці питання ми даємо відповіді на наших курсах/гуртках. Памятайте – легко вчитися, потрібно навчитися! Чекаємо вас на наших курсах/гуртках. Наша пам’ять може творити чудеса, і ви маєте нагоду передсвічитися!

Чим цікаві та корисні дані курси/гуртки
- Учні формують навички самонавчання та вміння ефективно засвоювати складну інформацію.
- Учні зберігають своє психічне здоров’я та економлять час за рахунок використання технології освітньої мнемотехніки яка є здоров’язберігаюча та часозберігаюча.
- У дітей зберігаються методичні розробки які будуть їм корисні у подальшому навчанні.
- Учні розвивають дивергентне, творче, логічно-образне та асоціативне мислення.
- Учні формують певненість в собі та своїх можливостях.
- Навчання стає цікавим, зрозумілим та творчим.
- Навчання відбувається “під ключ” – учні забезпечуються методичними розробками які допоможуть легко засвоїти складний матеріал.
- Навчання відбувається у співпраці з вчителями та батьками для максимального забезпечення результату.
- Всі методики адаптовані до сучасних вимог Міністерства освіти та науки України та потреб суспільства.
- Навчання відбувається в цікавій та ігровій формі.
1. Курс/гурток по засвоєнню текстової інформації
"Базові основи мнемотехніки"
Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння складної текстової інформації (правила, складні тексти, вірші, формули, іноземні слова тощо)
Група набирається відповідно вікової категорії та включає 24 знанятя по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.
Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:
Тема 1. Історія та актуальність мнемотехніки. Техніки засвоєння складної інформації. Міжнародні меморіади по запам’ятовуванні. Універсальний алгоритм ефективного засвоєння складної інформації.
Тема 2: Основні базові навички для вміння ефективного запам’ятання складної інформації, розвитку асоціативного, дивергентного, творчого та образно-догічного мислення.
Тема 3. Засвоєння віршів, правил, формул та іншої текстової інформації. Прийоми для засвоєння та переказу складних текстів та тем.
Тема 4. Засвоєння точної та послідовної інформації. Засвоєння великого об’єму текстів.
Тема 5. Розвиток двергентного та креативного мислення. Нестандарні підходи до вирішення складних задач.
Тема 6. Прийом “ОПК” (опорний план конспект) як базовий прийом для запам’ятання складних тестів та ефективного переказу відповідних тем.
Тема 7: Формування робочої групи для засвоєння іноземних слів у конкретному напрямку та класі. Постановка робочих завдань для розробки відповідних мнемотренажерів.
Тема 8: Презентація та корекція створених мнемотренажерів для засвоєння іноземних слів. Створення єдиної бази мнемотренажерів
Тема 9. Створення авторських розробок та їх захист.
2. Курс/гурток по ефективному засвоєнню точної інформації
"Мнемотехніка: цифрова інформація"
Мета: сформувати в учнів навички ефективного засвоєння історичних дат, періодичної таблиці Менделеєва, пін-кодів, телефонів тощо.
Група набирається відповідно вікової категорії та включає 12 знанять по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.
Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:
Тема 1. Історія та актуальність мнемотехніки. Техніки засвоєння цифрової інформації. Міжнародні меморіади по запам’ятовуванні. Основні пройоми для запамятання історичних дат. Універсальний алгоритм ефективного засвоєння складної інформації.
Тема 2: Вивчення системи “Цифро-буквенний код”, перекодування та використання мнемотренажерів для досягнення рефлекторного рівня.
Тема 3: Числові списки іменників, прикметників та дієслів, включаючи універсальну методику для ефективного вивчення історичних дат.
Тема 4. Прийоми “Піктограми”, “Синтез, “Аналогія”, “Фонетична асоціація” у вивченні історичних дат.
Тема 5. Прийом “ОПК” (опорний план конспект) як базовий прийом для запам’ятання складних тестів та ефективного переказу відповідних тем.
Тема 6: Формування робочої групи для вивчення історичних дат у конкретному напрямку та класі. Постановка робочих завдань для розробки відповідних мнемотренажерів.
Тема 7: Презентація та корекція створених мнемотренажерів для вивчення історичних дат. Створення єдиної бази мнемотренажерів.
Тема 8. Прийом “Синтез” як ефективний спосіб створення смислового блоку для кожного елемента періодичної таблиці.
Тема 9. Прийом “Матриця” як опорний прийом для запам’ятання всіх елементів періодичної таблиці Менделеєва.
Тема 10. Засвоєння пін-кодів, телефонів та іншої цифрової інформації.

- Дане навчання проходить офлайн на базі
- Комунального закладу ВМР “Вінницький ліцей №15“
Актуальність:
Практично всі діти хотять щоб їх розуміли та сприймали. Практично всім дітям тяжко та прикро, коли їх пригнічують чи цькують. ВСІ ДІТИ – хотять мати навички антиманіпуляції та продуктивної комунікації, мати впевненість в собі та своїх можливостях. Тим паче, согодення, коли війна, коли агресивне суспільство, і наслідки довготривалі. Що робити? Саме для таких дітей, саме на такі відповіді і створені дані курси/гуртки.
Чим цікаві та корисні дані курси/гуртки
- Учні знають правила та складові успішної комунікації в сім’ї та соціумі.
- Учні знають причини виникнення конфліктів та техніки їх профілактики.
- Діти володіють техніками протидії маніпуляціям та спілкуванні у складних ситуаціях.
- Діти володіють техніками продтидії булінгу, мобінгу та різним видам насильства.
- Учні розвивають мислення для поведінки в нестандартних ситуаціях.
- Учні формують певненість в собі та своїх можливостях.
- Діти вміють працювати з запереченнями та маніпуляціями.
- Діти формують навички комунікації з військовими та членами їх родин.
- Діти формують навички продуктивної критики та роботи з запереченнями.
- Навчання відбувається у співпраці з вчителями та батьками для максимального забезпечення результату.
- Всі методики адаптовані до сучасних вимог Міністерства освіти та науки України та потреб суспільства.
- Навчання відбувається в цікавій та ігровій формі.
Курс/гурток по форуванні навичок продуктивного
спілкування та протидії маніпуляціям
" МАЙСТЕРНЯ СПІЛКУВАННЯ"
Мета: ознайомитись та засвоїти правила ефективного спілкування, техніки управління конфліктами та протидії маніпуляціям.
Група набирається відповідно вікової категорії та включає 24 знаняття по 2 години. Навчання відбувається на протязі 3-х місяців по два заняття в неділю.
Для групи створюється індивідуальний чат у соціальній мережі через який буде відбуватися комунікація.

ТЕМИ НАВЧАННЯ:
Тема 1. Історія та Моделі соціальних груп. Запам’ятання імен, призвіщ та облич людей.
Тема 2: 20 правил продуктивного спілкування.
Тема 3: 20 правил успішної особистості.
Тема 4. Прийо Поняття “Конфлікт”, “Маніпуляція”, “Співпраця”. Види та суть конфліктогенів. Причини винекнення конфліктів.
Тема 5. Прийом Модель “SORANG” як ефективна модель профілактики конфліктів.
Тема 6: Недирективна система управління конфліктами тапротидії маніпуляціями “СТЕС”
Тема 7: Презе Проблеми булінгу, мобінгу, босингу, та шляхи їх вирішення.
Тема 8. Техніки продуктивної критики.
Тема 9. Комунікації з військовими та членами їх родин. Поведінки при спілкуванні у стресових ситуаціях.
Тема 10. Формула “Успіху” та формування корисних звичок.
